21 Ekim 2013 Pazartesi

doğumgünü hediyesi çocuk odası için abajur yapımı

yeğenimin iki yaş doğum günü için eşimin yardımı ile yaptığım abajur. yeni odasına çok yakışacak.



 odaları süslemek için kullanılan malzemenin içine led lambayı eşimin yardımı ile yerleştirdim. turuncu grapon kağıdı ile kapladığım tahtanın bir köşesine abajuru diğer köşesine de pelüş kurbağayı yerleştirdim. kurbağanın eline bilgisayarda hazırladığım iyi ki doğdun yusuf yazılı kalbi yerleştirdim. yine küçük kalpleri grapon kağıdının üstüne yerleştirip abajuru tamamladım.  yeğenime de buradan tekrar doğum günün kutlu olsun diyorum. güle güle kullansın.

3 yorum:

  1. Vaavvvv gerçekten çok güzel olmuş eminim yeğeniniz çok sevinmiştir :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Vaavvvvv gerçekten harika olmuş eminim yeğeniniz de çok beğenmiştir :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim. yeğenim de ablam da çok sevindi. kendim yaptığım hediyeleri hazırlara tercih ederim her zaman. tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı buraya yazabilirisiniz...