28 Şubat 2013 Perşembe

ben yaptım, ben yaptım

eveeeet bunları ben yaptım. şimdi bir çoğunuzun ''ne var bunda canım bunları örmek çok kolay'' dediğini duyar gibiyim. ama benim için değil. bunlar benim 23 yıllık hayatımda yaptığım ilk şiş işi örgü. daha önce tığ ile birşeyler örmüştüm ama şişi ilk defa kullandım. hatırlıyorum da bundan yaklaşık 2 yıl önce annem örmem için bana yelek başlamıştı. bense hem ipi hem yeleği berbat etmiştim. ama bunu yaptım. demek ki neymiş ''azmin elinden hiçbirşey kurtulamıyormuş.'' bu arada kim gösterdi diye sorarsanız hiçkimse. ilmek atmayı da şişle örgü örmeyi de internetten öğrendim. internet bi nimetmiş buna bir kere daha şahit oldum. oğluşumla biraz zor oldu ama onun uyuduğu vakitleri fırsat bilip yaptığım sakallı ipten banyo takımımı taktim ediyorum. dadadadadadm



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı buraya yazabilirisiniz...