20 Mayıs 2013 Pazartesi

lor yaptım

ben görülmeyeli 1

geçen günlerde adapazarına bir arkadaşın ailesine gittik. dönüşte 5 kilo yeni sağılmış süt verdiler. bende yaklaşık 3 kilosuna yoğurt mayaladım 2 kilosunu da içmek için ayırdım. ama imek için ayırdığım sütü tüketemedik. üstü grimsi renk almaya başladı. ben de yazık olmasın( araya gitmesin) diye lor yapmaya karar verdim. sütü tüpe koyup 1 çay bardağı sirke kattım ve uzun süre kaynattım. daha sonra da beyaz temiz bir örtüde süzdüm işte sonuç


 
yaklaşık 2 kilo sütten bir kase lor çıktı. biraz tuzsuz oldu. ben de kahvaltıya aparatif olarak içine domates, salatlık, çarliston biber doğrayıp biraz tuz, ekşi ve zeytinyağı ile lezzetli bir çeşit oluşturdum. afiyetle yedik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı buraya yazabilirisiniz...