10 Eylül 2013 Salı

kışa hazırlık, dondurucuda kırmızı biber saklama

ben kırmızı biberleri iki şekilde saklıyorum. bunları fırında közledim.çekirdeklerini çıkardım,  yuvarlak yuvarlak doğrayıp poşetlere koydum. bunları kışın ihtiyacıma göre kullanıyorum. bazen  salatalara katıyorum. bazen kahvaltıya yada pilav ve sotelenmiş etin yanına zeytinyağı ve baharatlarla karıştırıp servis ediyorum.

 
bunlar da hiçbir işlem uygulamadan dondurucuya yerleştirdiklerim. çekirdeklerini temizleyip yuvarlak doğradığım kırmızı biberleri kahvaltıda kızartmak için saklıyorum. ben yanına yeşil biber de ekliyorum. kırmızı biberlere uyguladığım işlemleri yeşil biberlere de uyguluyorum. kışın buzu erimeden az yağlı teflon tencereye atıp ağzını kapatıyorum. sarımsaklı yoğurt ile servis yapıyorum. deneyenler için şimdiden afiyet olsun.
 






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı buraya yazabilirisiniz...